loading...
فروش برنج ارزان
مهدی بازدید : 78 جمعه 30 آبان 1399 نظرات (1)

همانطور که می دانید ، خواب نشانه بزرگی از خداوند است که می دانیم خواب برادر مرگ است و نه عکس مرگ. وقتی می خوابیم روح از بدن ما جدا می شود و وقتی می میریم روح از بدن ما جدا می شود. .

 

روح در خواب به بهشت ​​می رود و به همین دلیل است که ما خواب می بینیم و گاهی اوقات یک خواب صادقانه می بینیم. وقتی به قرآن نگاه می کنیم ، بارها واژه رویا را می بینیم و این نماد برای خواب مهم است.

 

در خواب در قرآن از آن به عنوان حلم و گاه به صورت جمع آن يعني احلام و گاه به عنوان منيم و رويا ياد شده است.

 

معنای خواب مرگ پدر چیست؟

اگر در خواب ببینید پدر زنده شما فوت کرده است ، به این معنی است که خواب خوبی دارید و به این معنی است که شما و پدرتان از سلامتی و طول عمر بالایی برخوردار خواهید بود.

به طور کلی ، اگر در خواب ببینیم که فرد زنده ای مرده است ، معنای خواب همان چیزی است که در بالا گفتیم.

 

معنای دیگر خواب دیدن

برای بهتر نشان دادن این نکته ، ما توضیحاتی درباره عابران درگذشتن در شرایط مختلف را برای شما آورده ایم.

 

محمد بن سیرین

 

او فکر می کند اگر می خواهی بدانی که با خدا هستی ، پس ببین عزیزانی که از دنیا رفته اند در خواب با شما چگونه برخورد می کنند؟

 

اگر مردگان با شما خوب رفتار کردند و به شما بشارت دادند ، پس حق با خدا هستید.

 

اگر از مرده چیزهای بد می شنوید ، باید بدانید که وضعیت خدا مناسب نیست

 

حضرت دانیال

 

اگر دیدید که در خواب در حال مرگ هستید ، آنها شما را می شویند و شما را با کفن در قبر می گذارند ، که این عامل فساد در دین خواب است.

 

اگر شما در یک تابوت قرار بگیرید و مردم پشت و جلوتر از تابوت حرکت می کنند ، به این معنی است که خواب بیننده یک رویای بزرگ دیده است یا اینکه دین اشکالی دارد و برخی از مردم می گویند که آنها حکمرانی می کند

 

دیدن مرگ و رستاخیز در خواب توبه است و تا مدتها ادامه خواهد داشت.

 

دیدن خودتان در وسط قبرستان یعنی سفر با نادان ها.

 

لوک ویتنو

 

در حال مرگ در خواب نشان دهنده بسیاری از وعده های پوچ.

 

اگر در خواب ببینید برخی از مردم در حال مرگ هستند ، به این معنی است که خوشحال هستید.

 

مرگ و زنده شدن خود و دیگران نشان می دهد که شما یک زندگی برنامه ریزی شده دارید.

 

 

منابع:   https://bit.ly/3fgBSFC

مهدی بازدید : 128 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

تعبیر خواب تعابیر مختلفی دارد که میتوانید به مرجع تعبیر خواب، بهترین مرکز تعبیر خواب، مرجع تعبیر رویا مراجعه کنید و یا مقاله پایین را مطالعه کنید.

تعبیر خواب ماهی از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب ماهی بهتر است ماهی را در خواب ببینید ، مخصوصاً اگر آبی که در آن ماهی شنا می کند مشخص نیست. اگر خواب ببینید که در جایی در کنار استخر یا حوضچه یا دریا و استخر هستید و ماهی زیادی در آب شنا می کنید ، بسیار خوب است زیرا رویای شما آینده روشنی را پیش بینی می کند ، اما شرط این است که آب واضح است و اگر واضح باشد ، اگر آبی که در آن ماهی شنا می کند تاریک و گل آلود است ، نشانه این است که موقعیت ، موقعیت ، پول ، دارایی و دارایی در دسترس شما است ، اما پس از طی کردن مراحل بسیار دشوار و تلاش. با مشکلات فراوان و اندوه و اندوه فراوان. اگر آب درحال بوجود آمدن است و ماهی های رنگارنگ در آن شنا می کنند ، خوب نیست زیرا رویای شما می گوید چیزهایی را به دست می آورید که ارزش آن برای رنج و بدبختی و بیماری در برخورد با آن نیست. آب بد بو نشانه بیماری ، حبس و محکومیت است. ماهی سفید خوش شانس است ، ماهی زرد طلایی پول و ثروت است ، و ماهی قرمز شکوه است. خیلی خوب است اگر کسی در خواب یک یا چند ماهی در یک لیوان یا یک بطری به شما بدهد ، همانطور که در مراسم نوروزی هفت سین نامیده می شود ، زیرا شما از او لذت می برید و از او بهره مند می شوید و به آرزوهای خود خواهید رسید. و اگر به کسی هدیه دهید به او ماهی بدهید و به او در رسیدن به رویاهای خود کمک کنید. اگر خواب ببینید که ماهی را به درستی بلعیده اید ، حریص و حریص خواهید شد و اگر غذا بخورید ، برکت خواهید یافت. اگر ماهی شور را ببینید ، چه دودی باشد و چه تازه ، تا زمانی که شور باشد ، دچار مشکل خواهید شد.

لوک ویتنوو می گوید: "تعبیر خواب ماهی"

ماهیگیری: سود بالا

ماهی بزرگ: رضایت

ماهی کوچک: شکست

ماهی مرده: ناراحتی

آشپزی آنها: داشتن خانه با سامان

خرید آن: اطلاعات نادرست

مزارع: ازدواج با مرد ثروتمند

تعبیر خواب ماهی از نظر حضرت یوسف

دیدن ماهی یک روز است

آنی بیتون می گوید: "تعبیر خواب ماهی"

1- دیدن ماهی در آب شفاف رودخانه در خواب نشانه این است که افراد قدرتمند و ثروتمند شما را دوست دارند.

2- دیدن یک ماهی مرده در خواب نشانه این است که شما به دلیل یک واقعه دردناک در حال از دست دادن ثروت و قدرت خود هستید.

3- اگر دختری در خواب از ماهی است ، این نشانه آن است که او یک همسر زیبا و با استعداد به دست می آورد.

4- اگر خواب می بینید که در حال گرفتن یک گربه ماهی هستید ، نشانه این است که نقشه های دشمنان شما را مختل می کند ، اما حضور ذهن و شانس شما به شما کمک می کند تا از دام آنها فرار کنید.

5- اگر برای گرفتن ماهی در خواب به درون آب می پرید ، نشانه آن است که با توانایی و شجاعت خود ثروت کسب خواهید کرد.

6- رویای ماهیگیری نشانه کسب قدرت و اقتصاد است. اما اگر هنگام ماهیگیری چیزی نگیرید ، نشانه این است که تلاش های شما برای یافتن غرور و ثروت بیهوده است.

7- خوردن ماهی در خواب نشانه روابط دوستانه و پایدار است

مهدی بازدید : 76 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

تعبیر خواب باد از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

باد انواع و جهات مختلفی دارد که هرکدام تعبیر خاصی دارند. مجلسی رحمت الله علی می گوید: اگر دیدید که روی باد نشسته اید ، عزیز و موفق خواهید بود. محمد بن سیرین معتقد است اگر خواب ببینید که باد شما را از مکانی دیگر می گیرد ، سفری را در پیش روی خود خواهید داشت که طول آن از نظر مسافت و زمان به میزان حرکت باد بستگی دارد. باد سخت در خواب ترس و وحشت است و باد ملایم راحت و آسایش دارد. باد گرد یک طاعون و بیماری است و اگر خواب ببینید باد شدید به گونه ای می وزد که درختان را رها کند و دامنه ها را از بین ببرد و از هر راه ویرانی و ویرانی را به وجود آورد ، نوعی اضطراب و اضطراب به وجود می آید. که جنبه کلی دارد. بعضی اوقات رویای چنین وزش باد شدید می کنید ، اما در دنیای رویایی خود را به مکانی امن می رسانید و پناهگاهی پیدا می کنید تا باد حتی دامن لباس شما را جابجا نکند. چنین رویا برای شما بی ضرر است و می گوید که شما ترس و اضطراب دیگران را تماشا خواهید کرد ، اما اگر وزش باد شما را از بین ببرد ، باید بدانید که همیشه در مرکز حادثه خواهید بود.

باد خفیف و معتدل نشانه سلامتی و رفاه است ، به خصوص اگر در خانه خود هستید و خواب می بینید که باد پرده های اتاق شما را باد می کند و تکان می دهد. با باد ملایم و ملایم همراه است. اگر باد گرد باشد و باعث گرد و غبار شود و تاریکی و تاریکی را به همراه آورد ، به هیچ وجه خوب نیست. مجلسی رحمت الله علیه می گوید اگر بادی را دیدید که درختان را منفجر می کند و آنها را در منطقه ای که در خواب دیدید ، پرتاب می کند ، کمبود کشاورزی یا مرگ برخی از مردم رخ خواهد داد. بد صبا ، اگر بدانید باد که نوازش شما را می بخشد ، همان باد صبح است ، یعنی باد صبا ، تسلط بر دشمن را اعلام می کند و خبرهای آسایش و سلامتی را به همراه می آورد. اگر فقط صدای باد را در خواب می شنوید ، می توانید مطمئن باشید که خبر به دست شما می رسد. اگر آن صدا را دوست داشته باشید ، خبرهای خوبی را دریافت خواهید کرد و اگر از صدای باد می ترسید ، آنها خبرهای بدی به شما می دهند. در حرف a- كلمه بهشت ​​نوشته شده كه رفتن مستقیم به بهشت ​​خواب خوبی نیست ، همان تعبیر برای باد است كه اگر دیدید باد شما را می برد و شما را به بهشت ​​می برد و حتی نمی توانستید برگردید اگرچه می خواستید به باد راه بروید ، اما خوب نیست و تعبیری دارد که در آسمان نوشته شده است. در کل ، یک نسیم ملایم خوب است و یک باد باد و رطوبت یک نعمت است. اگر در خواب خود می بینید باد شدید می بارد که گرد و غبار می کند و شما را برای محافظت از چشمان خود به پشت خود می چرخانید ، بدین معنی است که حادثه ای برای شما اتفاق می افتد که از آن فرار خواهید کرد و پشت خود را روشن می کنید. باد داغ خوب نیست و اگر در دنیای رویا احساس می کنید باد به حدی می وزد که پوست صورت شما را تحریک می کند ، نشان دهنده یک اتفاق ناخوشایند است. باد بسیار سرد هم خوب نیست. بهترین نوع باد در خواب نسیم ملایم و مرطوب است.

تعبیر خواب باد وزیدن از دیدگاه ابراهیم کرمانی

وزش باد سموم در خواب دلیل بیماری های سرماخوردگی است و باد خفیف سرما در خواب علت بیماری در آن سرزمین است و دیدن باد معتدل دلیل سلامتی مردم آن سرزمین بوده و باعث خیر و کسب آن می شود. از آن سرزمین

اگر ببیند که او را از جایی به مکان دیگر منتقل می کند ، دلیل این است که او به دور می رود و به همان اندازه باد که او را به زمین می برد ، در آن سفر عظمت می یابد.

اگر دید که باد گرد و تاریک است ، به دلیل ترس و اندیشه آن مردم بود.

مهدی بازدید : 94 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

تعبیر خواب آینه از دیدگاه امام جعفر صادق

شش روش برای تفسیر آینه در خواب وجود دارد:

زن

پسری برای او به دنیا می آید

اقتدار و دولت

دوست ویار

شریک

با وضوح و کیفیت واضح کار کنید

حضرتش دوباره می گوید ، اگر مردی در آینه آرزو کند ، با یک زن ازدواج می کند و حاکم می شود.

اگر دختری رویای آینه داشته باشد ، یک شوهر پیدا می کند و توسط همسرش مورد علاقه و گرامی قرار می گیرد.

اگر مردی ناشناخته ببیند آینه ای به او می دهد و به آن نگاه می کند ، با دیدن دوستی که از دست رفته خوشحال می شود.

آینه در خواب اقتدار و سلطه است

اگر ببیند که آینه ای به کسی می دهد ، مال خود را به کسی می دهد

اگر ببیند که در آینه نقره ای به دنبالش است ، از موضع گیری وی دچار مشکل می شود.

برخی رهگذران ، آینه نقره را شوم و بی ایمان دانسته اند

اگر پسری خواب ببیند که در آینه به دنبالش است ، یک برادر خواهد داشت

اگر دختری را ببیند که در آینه نگاه می کند ، یک برادر به دست می آورد

اگر دختری را ببیند که در آینه نگاه می کند ، خواهر می گیرد

اگر پادشاه ببیند که به آینه نگاه می کند ، مدت زیادی نخواهد گذشت که شخص دیگری را تحویل داده و جایگزین شخص دیگری شود و دولت گم شود.

در خواب ، آینه دوست ، همراه ، دوست و راهب رویاپرداز است. خوب است اگر بیننده در حال خواب باشد ، در آینه نگاه کنید. اگر بیننده چهره خود را ببیند ، خداوند فرزندی را برای او فراهم می کند ، و اگر پیرزنی داشته باشد ، از او بهره مند می شود و این کودک غالباً مجبور به داشتن پسر می شود. اگر زنی صورت خود را در آینه ببیند ، خداوند دختر خود را به او تحویل می دهد یا از فرزند خود بهره می برد و عشق قابل توجهی را نشان می دهد. اگر آینه دارید و آن را به شخص دیگری در دنیای رویاها می بخشید ، این نشانگر آن است که شما از دارایی خود صرف می کنید یا فرصت دیگری را فراهم می کنید تا درآمد و درآمد خوبی کسب کند. اگر آینه ای که قاب نقره ای دارید ، بی احترامی خواهید کرد زیرا رهگذران اسلامی ، داشتن یک آینه نقره را منزجر کننده دانسته اند. برخی از رهگذران ، نگاه کردن به آینه را نشانه غرور و خودخواهی می دانند. مخفی کردن آینه تقصیر شماست. امام صادق (ع) می فرماید اگر دختری در آینه نگاه کند ، ازدواج می کند و همسرش گرامی می دارد و اگر ببیند مرد خارجی آینه ای به او می دهد و به چهره اش نگاه می کند ، دوست غایب را مشاهده می کند. او راضی است.

مهدی بازدید : 86 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

آیا تعبیر خواب واقعی است؟

بله ، این واقعیتی است که در بسیاری از آیات و احادیث به آن اشاره شده است. این دو جوان که با حضرت یوسف (ع) در زندان بودند ، یک رویا داشتند و آن را برای حضرت یوسف توضیح دادند تا بتواند آن را تفسیر کند. یا در آیه دیگری به خواب شاه اشاره می کند که خواب دیده است که: "هفت گاو چربی ، هفت گاو لاغر آنها را می خورند ، و هفت خوشه سبز و هفت خوشه خشک" که او به مردم گفت تفسیر می کنند. مردم گفتند: "اینها خوابهای نگران کننده ای هستند." و او گیج شده است و ما از تعبیر این خوابها آگاهی نداریم. "اما یکی از آنها که در زندان بود و از توانایی حضرت یوسف (ع) در آگاهی برخوردار بود. تعبیر خواب ، پس از حضرت یوسف رفت و از شاه در مورد تعبیر خواب پرسید و او پاسخ داد: آیات دیگر نیز به رویاهای دیگر اشاره دارد.برای تعبیر خواب میتوانید به منابع معتبر مراجعه کنید.

 آیا تعبیر خواب ابن سیرین صادق است ، ابن سیرین کیست؟

ابن سیرین: "در دو سال اخیر خلافت خلیفه دوم و طبق روایتی دیگر ، خلافت خلیفه سوم متولد شد و در سال 110 هجری درگذشت. شغل او بازی کرده است. شخصی در مورد او گفت ، من دیدم. او در بازار است و کسی او را جز به یاد خدا ندیده است.

شکی نیست که او مرد تعبیر خواب بود و گفته می شود که او این کار را با لطف و تأیید الهی انجام داد." داستانهایی در این باره گفته می شود که به صحت یا نادرست شناخته نمی شوند. برخی گفته اند که او علم تعبیر خواب را از دیگران آموخته است. حال ، چه خدا این دانش را به او داده است یا آن را از دیگران آموخته است ، سرانجام خواب را تعبیر کرده است و او نیز دانشمند و متقی بوده است. از معتبرترین منابع تعبیر خواب میتوانیم سایت آینده جوو را معرفی کنیم که جزو به رایگان میتوانید انواع تعبیر خواب را در آن مشاهده کنید.

کتاب ابن سیرین: اگرچه این کتاب به ابن سیرین معروف است ، اما در حقیقت نویسنده آن شیخ ابوالفضل حبیش ابن ابراهیم از تفلیس است ، که آن را در اواخر قرن ششم نوشت. او خوابها را از ابن سیرین ، امام صادق (ع) تعبیر کرد. ، دانیل نبی (علیه السلام) ، ابراهیم کرمانی و جابر مغربی و دیگران نقل کرده اند. برخی پس از وی بخش هایی از کتاب خود را منتشر کرده اند که مربوط به ابن سیرین به عنوان یک کتاب مستقل است.

اما آنچه در اینجا لازم به ذکر است این است که رویاها برای افراد مختلف معانی مختلفی دارد ، بنابراین یک رویا مشابه که دو نفر می بینند ممکن است دارای معانی مختلفی باشد. زیرا تعبیر خوابها با توجه به زمان ، شغل ، خلق و خوی افراد متفاوت است. بنابراین تفسیرهای ذکر شده در نوعی کتاب نمی تواند برای همه یکسان باشد.

مهدی بازدید : 82 سه شنبه 15 بهمن 1398 نظرات (1)

مشخصات : جونده نسبتًا کوچکی تقریباً مشابه موش مغان اما قدری بزرگ خیس است . رنگ تن تیره خیس از موش مغان و دم هم بلند خیس است .
خصوصیات محیطی و عمل : این موش در فصل‌زمستان سال 1360 در گلشن های سیب نقاط میوه خیز مثل شهر مشهد مقدس , کرج و ارومیه سرکشی کرد و بدین استدلال موش باغی اسم گرفت . بخشها نشر آن محدود خیس از موش مغان است . اثر ها کار آن در استان های خراسان , تهران , مرکزی و آذربایجان بازدید شده‌است . آشیانه آن مشابه موش مغان و در باغات در نزدیکی فضای سبز است . و موش ها از راهرو آشیانه ها به طوقه طبیعت یورش می نمایند . این جونده در باغات و مزارع فعالیت می کند و از نباتات زراعی بیشتر به چغندر و در میان فضای سبز به سیب و موی بیشتر علاقمند است . این موش در تمام فصول سال فعال است . عمل آب بیشتر روزمره است اما در شب هم گهگاه از آشیانه بیرون می شود . در گلشن هایی که علف هرز انبوه است این موش تراکم و عمل نمایانی دارااست و برعکس گلشن های فاقد علف هرز وضعیت قابل قبولی برای عمل این موش ندارند . عمل جنسی این جونده دوچندان و تا شش نسل در سال دارااست . تعداد نوباوه ها در هر زایش 2 - 11 عدد است .
مهدی بازدید : 81 یکشنبه 13 بهمن 1398 نظرات (0)
 
⭕️افتتاح هم‌زمان 85 پروژه کشاورزی مازندران با حضور نائب رئیس وزیر/ مثال های کشاورزی مازندران تجلیل میشوند

⚛️مهدی خلیلی از بهره برداری به طور همزمان پروژه های بخش کشاورزی مازندران در روز ها اله ده سال فجر 98 خبر بخشید و ادامه داد : بخش کشاورزی مازندران همین سال 85 پروژه شاخص خویش را با اعتبار 835 میلیارد ریال در ده سال فجر به بهره برداری و کلنگ‌زنی میرساند .

⚛️وی خاطر نشان نمود : پروژه های کشاورزی مازندران هم زمان در گلخانه فوق امروزی هیدروپونیک گل آنتوریوم در شهرستان آمل طی روز سه شنبه و چهار‌مین روز از ده سال میمون فجر با حضور نائب رئیس باغبانی وزیر مجاهدت کشاورزی , استاندار و مسؤولین مازندرانی به بهره برداری می‌رسند .

⚛️سخنگوی اداره مجاهدت کشاورزی مازندران همینطور از آئین تجلیل از تولیدکنندگان مثال ملی و استانی بخش کشاورزی در اداره مجاهدت کشاورزی مازندران خبر بخشید و اعلام کرد : این دین درطول روز چهارشنبه به طور همزمان با پنجمی روز از روزها اله ده سال فجر باحضور نائب رئیس وزیر مجاهدت کشاورزی و استاندار مازندران برگزار خواهد شد .

⚛️خلیلی یادآور شد : بخش کشاورزی مازندران این سال برنده به معرفی ۴۳ مثال استانی و هفت تولیدکننده ملی در تراز مرزوبوم شد که با حضور مدیریت جمهور و مقامات کشوری مورد تجلیل قرار گرفتند .
مهدی بازدید : 88 چهارشنبه 09 بهمن 1398 نظرات (0)


🍀رشد ۲۳ درصدی صادرات آبزیان در مازندران/ پول های شناور صیادانی ماهر می خواهند

🍀تاریخ شیلات ایران از زمانی به آن توجه شد كه منشی سفیر روسیه كه از سال 1026 در ایران اقامت داشته در مورد بهره برداری از ماهیان دریای مازندران نوشته كه پادشاهان ایران صید حدود رودخانه ها را در دریای خزر اجازه می دهند و از این راه عایدی سرشار بدست می آورند

🍀قرارگیری در مجاورت دریا و امکان فروش ماهی و محصولات تازه، برخورداری از مهمترین ذخیره ماهیان خاویاری جهان و صادرات خوب این محصول، تولید ماهی کیلکا و امکان بهره‌برداری به صورت تازه، کنسروی و تولید نهاده تبدیلی مانند پودر ماهی از این محصول گوشه‌ای از پتانسیل بالای مازندران در حوزه شیلات است.

مهدی بازدید : 82 دوشنبه 07 بهمن 1398 نظرات (0)

⚛️ رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 53 پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران/ اعتبار 60 میلیاردی

☘️عزیزاله شهیدی‌فر از افتتاح ۴۶ پروژه در بخش کشاورزی مازندران دهه فجر امسال خبر داد و افزود: برای این تعداد پروژه کشاورزی ۵۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که قرار است برای ۴۲۰ نفر ایجاد اشتغال شود
 
☘️وی با بیان اینکه ۲۱ پروژه تولیدی با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: ۲۵ پروژه خدماتی و زیربنایی است که برای به بهره‌برداری رسیدن آن ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

☘️رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین از  کلنگ‌زنی هفت پروژه بخش کشاورزی دهه فجر در مازندران خبر داد و افزود: برای این تعداد پروژه ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و برای ۱۷۰ نفر پیش‌بینی اشتغال شده است.


☘️این مسؤول بیان کرد: ۲۳ پروژه آب و خاک، چهار پروژه تولیدات گیاهی، ۱۰ پروژه تولیدات دامی، دو پروژه صنایع و هفت پروژه شیلاتی در این دهه در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد
 

☘️شهیدی‌فر اضافه کرد: ۵.۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های آب و خاک، ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های تولیدات گیاهی، ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های تولیدات دامی، ۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان برای پروژه‌های صنایع و ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های شیلاتی اعتبار هزینه شد.

☘️وی یادآور شد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ۳۱۰ اشتغال جدید در پروژه‌های آب و خاک، ۲۷ اشتغال در پروژه‌های تولیدات گیاهی، ۳۷ اشتغال در پروژه‌های تولیدات دامی، هشت اشتغال در بخش صنایع و ۳۸ اشتغال در بخش شیلات ایجاد خواهد شد.

☘️رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: احداث گلخانه هیدروپونیک پرورش گل و گیاهان زینتی و لیموترش، پرورش مرغ مادر، پرورش گاو شیری و گوسفند داشتی، پرورش بلدرچین، پرورش مرغ گوشتی، پرواربندی بره و گوساله، پرورش ماهی قزل‌آلا نیمه متراکم، تولید ماهی گرمابی، سورتینگ مرکبات، سکوی جمع‌آوری شیر، تجهیز و نوسازی شالیزارها، احداث و لایروبی آببندان، شن‌ریزی جاده بین مزارع، اجرای سامانه آبیاری کم‌فشار و تحت فشار، احداث کانال و انتقال آب، لاینینگ، برق رسانی و تجهیز چاه و ایستگاه پمپاژ آب و احداث سردهنه از پروژه‌هایی است که دهه فجر امسال در بخش کشاورزی مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

☘️شهیدی‌فر ادامه داد: لایروبی و مرمت آببندان، آبیاری بارانی و کم‌فشار، احداث گلخانه سبزی و صیفی، احداث گلخانه گل و گیاهان زینتی، گلخانه هیدروپونیک از پروژه‌هایی است که در این دهه کلنگ‌زنی می‌شود

مهدی بازدید : 82 شنبه 05 بهمن 1398 نظرات (0)

به طور کلی تصحیح کنندگان خاکهای سدیمی و شور سدیمی به دو گونه جدا از هم تقسیم می‌شوند :
1 - مواد تامین کننده کلسیم بطور بدون واسطه
2 - مواد تامین کننده کلسیم به صورت غیر بدون واسطه

1 - مواد تامین کننده کلسیم بطور بی واسطه :
جزو این مواد را کلسیم تشکیل داده است و می شود به مواد تحت اشاده کرد :
1 - 1 - کلرید کلسیم
1 - 2 - نیترات کلسیم
1 - 3 - آنتی سار ها یا این که به اصطلاح ضد شوری ها
1 - 4 - گچ کشاورزی یا این که سولفات کلسیم آبدار
1 - 5 - آهک که به آن کربنات کلسیم نیز گفته میشود

2 - مواد تامین کننده کلسیم به صورت غیر بدون واسطه :
2 - 1 - گوگرد های پالایشگاهی که منشا گازی و نفتی دارا هستند و خلوص آن‌ها تا 99 درصد نیز میرسند و گاها با بنتونیت قاطی می گردند که خلوص انها بستگی به میزان بنتونیت جانور دارااست , این گوگرد ها اینک بصورت پودری یافت میگردند , گاها نیز بصورت عدسی در می‌آیند و هم به تازگی سوسپانسیون شده و بصورت مایع یا این که شرایط خمیری یافت می گردند
2 - 2 - گوگردهای معدنی که منشا معدنی دارا هستند و از کانسارها استخراج می‌شوند . درصد خلوص اینگونه گوگرد ها بستگی به لایه برداشت شده داراست گاها 10 درصد گوگرد داشته و ممکن است خلوص انها به 50 یا این که 60 درصد نیز رسد
2 - 3 - اسید سولفوریک : اسید سولفوریک و مشتقات آن پرسرعت کار می نمایند خلوص انها در بازار در بین 98 درصد تا 38 درصد است .
2 - 4 - اوره - اسید سولفوریک : این جور از تولیدات تصحیح کننده نیز دارنده مبداء نیتروژنه میباشند و نیز دارنده منشاء گوگردی , خیر این ترکیبات این است که خطر اسید سولفوریک را ندارند و دوچندان همت سادگی دارا هستند البته هزینه
آن‌ها کمی بالا است. از این مواد می توان به انفوریک اسید و نیتروسول اشاره کرد. این ترکیبات هم دارای مقادیر مختلف نیتروژن و اسید سولفوریک است. 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 1,956
  • بازدید کلی : 13,519